مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-26ورزشي

اصولی: جنایات رژیم کودک کش صهیونستی  دل هر فرد آزادیخواه را به درد می آورد


احسان اصولی، عضو هیت ریسه فدراسیون فوتبال گفت:  جنایت و رفتار غاصبانه رژیم کودک کش صهیونیستی دل هر انسان آزدیخواه در جهان را به درد می آورد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصولی، عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: اگر کمی انسانیت در وجود هر کسی باشد نمی تواند این جنایات و رفتار غاصبانه رژیم کودک کش صهیونیستی را ببیند این رفتار دل هر انسان آزادیخواه در جهان را بدرد می آورد.

این روزها اتفاقاتی در حال وقوع است و جنایات در سرزمین های اشغالی بیش از حد تصور و تحمل انسان به ما هو انسان است اما آنچه که براساس وعده الهی محقق خواهد شد این است که این ظلم پایدار نخواهد بود و ظالمان، غاصب آدم کش صهیونیست و حامیان و پدیدآورندگان این رژیم منحوس به اذن و عنایت خداوند نابود خواهند شد و این ظلم دامنگیر آنان خواهد بود.

  عضو هیات ریسه فدراسیون و رییس هیات فوتبال مشهد گفت: فوتسال در کشور ما یک رشته ورزشی خاصی است که وضعیت و شرایط منحصر بفردی را در ایران داراست.

در ایران برخی رشته ها در کسب عناوین و مدالها و جایگاههای قهرمانی بین المللی حرف زیادی برای گفتن دارند و برخی رشته ها در جذب و جلب پرشمار هوادار و طرفدار بسیار حائز اهمیت هستند اما فوتسال رشته ایی است که تلفیقی از هر دو مورد را دارد و این باعث بوجود آمدن شرایط منحصر بفردی در فوتسال ایران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولی: جنایات رژیم کودک کش صهیونستی  دل هر فرد آزادیخواه را به درد می آورد

اصولی: جنایات رژیم کودک کش صهیونستی  دل هر فرد آزادیخواه را به درد می آورد